امیدواری ؟!

متن مرتبط با «لاکی استرایک» در سایت امیدواری ؟! نوشته شده است

لاکی استرایک

  • نیلوبلاگ

    یه بزرگواری میگفت : تو هیچ وقت سیگارو ترک نمیکنی ، فقط یه مدت نمیکشی ......

    ادامه مطلب
  • لاکی استرایک - 2

  • نیلوبلاگ

    دو تا نکته : نخست اینکه کل شهرو تقریبا گشتم تا اون سیگاری رو که میخام پیدا کنم , پیدا میشه ها ولی یا از این پاکت کاغذیاش که خیلی آشغاله یا لایتشو دارن , اونایی هم که داشتن انقدر مونده بود که بخوای بکشیشون شبیه چپق میشن xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0 xa0xa0 در حسرت یک کام مردانه بمردیم , ویران شود این شهر که لاکی ندارد نکته دوم هم یه جمله ای بود تو اینستا به چشمم خور خیلی خوب بود : xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0 xa0 xa0 زندگی کتابی است پرماجرا , هیچ گاه آنرا به خاطر یک ورقش دور نیانداز .......

    ادامه مطلب